Thomas Hynninen
“Haluan olla liiketoiminnan ja työhyvinvoinnin johtamisen yhdistäjä, jonka tavoitteena on tehdä strategiasta merkityksellinen ja henkilökohtainen jokaiselle työntekijälle – ei vain abstrakti tavoite organisaatiolle. Uskon, että kestävää menestystä syntyy, kun yrityksen strategia inhimillistetään ja jokainen työntekijä näkee oman roolinsa osana kokonaisuutta“
Haluan tuoda HR-johdon lähemmäksi liiketoimintaa ja liiketoiminnan lähemmäksi työhyvinvoinnin johtamista. Lähentyminen voi tapahtua vain keskustelemalla samaa kieltä. Liiketoimintaa ohjaa useimmiten eurot, ja hyvinvoivat työntekijät tuottavat enemmän euroja. Miksi siis yhteisen kielen löytäminen on kuitenkin niin haastavaa?
Uskon, että ratkaisu löytyy tavoitteellisesta ja systemaattisesta tekemisestä, jossa työhyvinvointi sisällytetään osaksi johtamisjärjestelmää ja ylimmän johdon KPI mittareita. HR-johdon tulee pystyä puhumaan samaa kieltä liiketoimintavastuullisten kanssa ja tuoda hyvinvoinnin johtaminen konkreettisesti koko johtoryhmän agendalle, huomioiden sekä taloudelliset että inhimilliset näkökulmat. Näin mahdollistamme paremman päätöksenteon ja varmistamme, että yrityksen menestys pohjautuu hyvinvoivaan ja motivoituneeseen työyhteisöön.
Minulle keskeistä on yhdistää strateginen ajattelu, inhimillinen viestintä ja käytännönläheinen toiminta, jotta organisaatiot voivat saavuttaa liiketoimintatavoitteensa ihmisiä kunnioittaen ja tukien.
Thomas Hynninen
Operatiivinen johtaja,
M.Sc, Food economics
040 7700 234
thomas.hynninen@emkine.fi