Nina Storfors

On hienoa myydä asiantuntijapalveluita, joille on aito tarve markkinoilla ja joiden tuloksellisuus on mitattavissa.


Tullessani Emkineen ensimmäisten joukossa keväällä 2014 minulla oli takana yli 15 vuotta myynti-ja markkinointitehtävissä eri yrityksissä. Minua kiinnostivat työhyvinvointiin liittyvät asiat yleensä ja lisäksi kun ymmärsin, että yritykset Suomessa eivät yleisesti ottaen osaa ostaa työterveyspalveluja, näin että Emkinen kaltaiselle yritykselle on kysyntää. Yritykset eivät välttämättä tiedä, mitä niiden tulisi lain mukaan ostaa, mitä niiden tulisi ostaa oma organisaatio ja sen tavoitteet huomioiden ja mitä ne sitten loppujen lopuksi saavat; miten vaikuttavia ja kustannustehokkaita niiden ostamat työterveyspalvelut ovat.

On hienoa myydä asiantuntijapalveluita, joille on aito tarve markkinoilla ja joiden tuloksellisuus on mitattavissa.

Share This